Monday, April 18, 2011

this one cheaper.....

  Kalau aku shopping ngan akak aku mesti ada peristiwa yang pelik2 terjadi....ahaks!
Cen biasa aku cuma berminat dengan kaunter perfume je..beli ke tak beli ke aku akan berlama-lamaan di sekitar2 tu..
  Hari ni aku memang cari perfume, akak aku pun katanya nak cari perfume. Kami ke satu kaunter ni...promoter dia tak mesra alam. tapi aku peduli apa,sbb aku memang nak beli..
aku mintak tengok satu2 sebab aku nak decide mane nak beli. Ada dua yang mmg aku suka....dalam aku ngan akak aku dok tengok tu, promoter tu tanya, which one u mau?
Aku cakap  ..saya sedang pilih..akak aku muka dah kelat bengang. selalu aku yang mudah panas..hari ni mood dia tak baik kot..
   Pilih punya pilih, aku dah dapat apa aku nak, akak aku masih tengok2 lagi dia rambang mata  cen semua dia nak....tetibe promoter tu cakap..this one cheaper sambil hulurkan miniature perfume yang aku dah pilih..
   Aku terkejut akak aku tinggi suara kat promoter tu, yang tu nak buat ape! I nak yang 300ml punye, u pi ambik sekarang i nak beli....terkedu diam promoter tu, aku pun terdiam jugak. aku terdiam bukan takot, aku terkejut dan aku nak tergelak....aku tak penah tengok dia bengang centu ahaks haks ahaks...ambik kau... this one cheaper sangat......
 

No comments: