Sunday, April 17, 2011

minggu duit.....adeh....

   Minggu duit....bukan dapat duit ma.....kuar duit je keje.... Ekon bilik aku yang sejak akhir2 ni bunyik macam enjin boat tetibe diam terus....terpaksa beli baru dah tokleh repair2nye...kali ni aku try panasonic la plak...York model lama ok, model baru bunyik cen hape tah...bebal aku isk!
   Fon aku yang sangat CANGGIH (ahakS!!!!) pun carik pasal ngan aku... uwwwaaaa!!!!!........ boleh jatuh dalam selut!! Tangan aku terpeleot cane tah...isk! pun duit jugaks! kene dapatkan yang baru.... selama ni aku NOKIA je keje, kali ni aku try yang lain pulak....ape? rehsie...malas cakap.
   Lagi duit mengalir keluar dengan derasnye ...laptop akak aku rusakkkk!!!!...
tapi ni aku yang janji nak beli, aku kene la beli. tak baik merungut kang tak dapat satu sen pahala pun...tapi tu la dianye ceritera aku yang melewati minggu DUIT..
mengalir cen air paip....dekat 10k ma.........lepas ni aku kene duduk diam berbulan2 tokleh shopping, tak buleh ape2 pun.....adess....
   Mane nak cari pokok duit ha....senang sket bile takde duit gi petik jek..cen petik buah mangga depan rumah aku ni....
   malas tulis dah....stop sini..


selamat malam sayang.... (ade ke lagi sayang tah...)

No comments: