Sunday, April 10, 2011

   2.27 pagi...mata dah ngantuk tapi taknak terlena. mungkin penat sangat siang tadi keje. Petangnye plak keluar lagi bawak kakak ngan anak buah aku gi makan...
Tadi aku tolong kakak buat keje2 dia.Manje terlebih. Semua suh orang buatkan.
selalu gak terlintas kat kepala otak aku ni...sape kakak sapenye adik?
   Dari dulu2 soalan ni ade je dalam kepala aku...kadang kelakar pun ade gak..Tapi satu benda yang aku perlu selalu ingat, akak aku adalah yang selalu menjadi penyelamat aku bila ayah atau mama aku ngamuk kat aku. Pemegang rahsia terbesar aku dari dulu mungkin selamanye aku yakin.
   Esok aku mula sunyi lagi, akak aku balik semula ke rumah bujang dia..tapi angin dia kadang tak betol, tengok2 petang2 dah sampai rumah ni balik..dia bukan seronok pun duk kat rumah bujang dia cen aku jugak tak seronok duduk rumah sorang2.
   tengok esok cane.....aku nak tido jugak2 sbb badan aku dah tak larat. mata ni je   yang jahat tak nak tido..


aku pen off here...nite nite...

No comments: