Sunday, April 3, 2011

Listen To The Rhythm Of The Pouring Rain....

       Its raining, its pouring....ada kenangan yang buat aku tiba2 sebak...adehhhh.....
Tapi best la tengok hujan ni.
Tenang...nyaman, sejuk..Otak boleh relax sikit. Darah pun boleh turun sikit rasanya....hilang stress.

       Fikir keje sampai bila pun tak abis ma...
Hirup kopi panas, heaven! Zaman study dulu, kalau time ceni la paling aku tunggu. Sedang study aku tutup buku, melangut tepi pintu tengok ujan, terus lena depan pintu...Kadang2 aku belum lena, mak aku datang, aku cepat2 pejam mata, aku dengar mak aku cakap, sian anak aku..ahaks! Jahatnye aku
study 5 minit je. cilok je keje.....nasib baik jadi orang.
Sebut pasal ujan tadi balik keje aku kene ujan lagi. masuk hari ni dah 4 hari berturut2 aku kena ujan..Jangan masuk hospital dah la. Tak larat aku..
       Tapi best ape main ujan ahaks! Kalau masa kecik2 dulu, bila ujan je, aku buat macam2 reason, nak kuar rumah pegang air ujan. Sampai penah
ayah aku suh duduk luar time ujan,dia suh aku main ujan puas2. Dia perli aku sebenarnye, tapi apa ada hal, aku main hujan sesungguhnya waktu tu....pastu 10 hari aku warded....Lepas tu ayah aku dah tak berani  nak perli2 aku  lagi dah sebab dia tau aku  selalu buat tak paham je bahasa sindiran dia.....adeh...bestnye jadi budak2....nak je aku balik ke zaman tu dan taknak besar2 jadi cen sekarang serabut dgn mcm2 problem....
        Dah pukul 1.40am....ngantuk nak tidor...selamat malam sayang di mana jua anda berada..... :-)


No comments: